Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Als onverhoopt u pakket beschadigd aan komt en hierdoor de pluimen zijn geknakt meld dit dan zo snel mogelijk uiterlijk binnen 2 dagen aan ons. Stuur een mail naar pluimenprinses@gmail.com met u klacht en stuur foto's mee van de beschadigde doos en die van u geknakte pluimen.  Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om het probleem op te lossen. Als u melding niet binnen deze termijn is gemeld kan ik u melding niet in behandeling nemen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor  vervanging.


Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar pluimenprinses@gmail.com . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar pluimenprinses@gmail.com. 

Keurmerk webwinkel

DE PLANTEN STAAN BUITEN, DUS DIE KUNNEN AFGEHAALD WORDEN.

HOU BIJ HET BEZOEKEN VAN ONZE BOERDERIJ MIN. 1,5 M. AFSTAND.

Bezoek adres:

Maatschap van Schie

Rijnlanderweg 1144

2153 KB Nieuw Vennep

 

 

 



Webwinkel Keurmerk