Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.

Als onverhoopt u pakket beschadigd aan komt en hierdoor het produkt is beschadigd meld dit dan zo snel mogelijk uiterlijk binnen 14 dagen aan ons. Stuur een mail naar pluimenprinses@gmail.com met u klacht en  stuur foto's mee van de beschadigde doos en die van u beschadigd produkt. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om het probleem op te lossen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor  vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar pluimenprinses@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

Keurmerk webwinkel

© 2020 - 2021 Pluimen Prinses | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel