Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.

Als onverhoopt u pakket beschadigd aan komt en hierdoor het produkt is beschadigd meld dit dan zo snel mogelijk uiterlijk binnen 14 dagen aan ons. Stuur een mail naar pluimenprinses@gmail.com met u klacht en stuur foto's mee van de beschadigde doos en die van het beschadigd produkt. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om het probleem op te lossen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor  vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Of u bent niet tevreden over een product. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken en deze te mailen naar pluimenprinses@gmail.com. Stuur foto's mee van het product. Dan gaan wij zorgen voor een oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

Keurmerk webwinkel

© 2020 - 2022 Pluimen Prinses | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel