Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Als onverhoopt u pakket beschadigd aan komt en hierdoor de pluimen zijn geknakt meld dit dan zo snel mogelijk uiterlijk binnen 2 dagen aan ons. Stuur een mail naar pluimenprinses@gmail.com met u klacht en pluimen in doos stuur foto's mee van de beschadigde doos en die van u geknakte   pluimen.  Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om het   probleem op te lossen. Als u melding niet binnen deze termijn is   gemeld kan ik u melding niet in behandeling nemen. Indien het gebrek   binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor  vervanging.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar pluimenprinses@gmail.com . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar pluimenprinses@gmail.com. 

Keurmerk webwinkel

  • Direct van de Boerderij

  • Per stuk gedroogd!

  • Verkoop aan particulier en bedrijven

  • Offertes aanvragen via contact

  • Verzendkosten €6,95  DPD

  • België €8,95 

  • Duitsland € 8,95

  • Verzending naar andere landen op aanvraag

  • Vanaf €75,- gratis verzending

Bestelling afhalen

Wilt u uw bestelling liever afhalen, dat kan ook Corona proof. Dit kunt u aangeven in het bestelproces bij verzending. 

© 2020 Pluimen Prinses | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel